Integruota pamoka 8c klasėje

  • Paskelbė : Rūta Zaveckienė
  • Paskelbta: 2023-02-03
  • Kategorija: Pranešimai

Sausio 27d. 8c klasėje vyko integruota – patyriminė biologijos ir matematikos pamoka su STEAM veikla „Kintamumas“ . Biologijos mokytoja Ilona Paleckienė aiškinosi su mokiniais, kuo skiriasi tolygus kintamumas nuo netolygaus. Paaiškino, kodėl vaikai panašūs į tėvus, tačiau ne tokie patys, kaip jie. Su mokiniais aptarė, kad iš kartos į kartą perduodami požymiai yra akių spalva, nosies forma, plaukų spalva, mokėjimas susukti liežuvį. Kokius požymius paveldės vaikai, lemia genai. Mokiniai žiūrėjo filmuką, kaip lytinio dauginimosi metu susiliejus lytinėms ląstelėms susidaro naujas genų darinys, todėl net tų pačių tėvų vaikai skirtingi. Filmukas anglų kalba – ne kliūtis gerai angliškai kalbantiems aštuntokams.

 Matematikos mokytoja Danutė Kovėrienė integruotoje  pamokoje turėjo tikslą pagilinti žinias, kaip renkami ir vaizduojami statistiniai duomenys. Ruošiantis pamokai iš anksto buvo pasiskirstyta grupėmis ir kiekvienai grupei pateikta užduotis, kokį tyrimą reikia atlikti: tirtas klasės mokinių ūgis, akių spalva, gebėjimas susukti liežuvį, sprindys, plaukų spalva. Surinktus duomenis mokiniai vaizdavo dažnių lentele bei stulpelinėmis, skritulinėmis ir linijinėmis diagramomis. Rezultatus pateikė procentais. Užduočių atlikimui naudojo Excel programą, dirbo su planšetėmis. Atliktus darbus siuntė elektroniniu paštu ir interaktyvaus „SMART“ ekrano pagalba pristatė klasei.

Džiaugiamės, kad įgyvendindami „Kokybės krepšelio“ projektą, mokiniai ir mokytojai pamokose gali  naudotis pažangiomis ir motyvuojančiomis ugdymosi priemonėmis.

Nuotraukos:
V. Sobenkienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Nuotolinis mokymasis
  • Tėvams
  • Mokiniams
Naujienų archyvas