Gediminaičių stulpai - Nepriklausomybės simbolis

Trumpalaikis projektas su STEAM veikla „Gediminaičių stulpai - Nepriklausomybės simbolis“, skirtas paminėti Kovo 11-ąją ir palaikyti Nepriklausomybės kelyje Ukrainą.
Integruotų patyriminių pamokų metu mokiniai:
- matematikos pamokoje pakartoję tiesių padėtį plokštumoje, prisiminę stačiakampio ir kvadrato savybes, braižė Gediminaičių stulpus ir aptarė visas brėžinyje gautas geometrines plokštumos figūras;
- etikos pamokoje aptarė Lietuvos ir Ukrainos laisvės sąvoką, simbolių prasmę, Lietuvos valstybingumo simbolius. Dirbdami grupėse sukūrė korteles, kuriose pateikė Gediminaičių stulpų simbolį ir suformulavo citatą „Ką mums reiškia laisvė?“;
- atviroje technologijų pamokoje (pagal matematikos pamokos metu nusibraižytus brėžinius) STEAM veiklos metu išpjaustė iš bulvių Gediminaičių stulpus ir dekoravo jais herbinį skydą, nupynė Ukrainos spalvų apyrankę - kaip tos šalies Nepriklausomybės bei palaikymo simbolį;
- lietuvių k. pamokos metu prisiminę Palemono legendą, pasirinkę adresatą ir adresantą, parašė koduotą laišką apie Gediminaičių stulpų, kaip valstybės simbolio, naudojimą;
- atviroje fizinio ugdymo pamokoje apsirengę tautiškomis spalvomis, nuėjo, rankose laikydami Ukrainos vėliavėles (pritardami Ukrainos Nepriklausomybės siekiui) visiems kartu sudėjus 11km, sustojo drauge į figūrą, simbolizuojančią Gediminaičių stulpus;
- verslumo pamokos metu prisiminę STEAM veiklas technologijų pamokose, analizavo sunaudotų daržovių kainas, antkainius; bandė surašyti, kas ir kokius darbus atlieka, kol daržovės virsta įvairiais patiekalais ir aiškinsosi prekės ar paslaugos kainas, išlaidas, savikainą.

 

 

 

Nuotraukos:
D.Jarušaitienė, R.Rudienė, M.Valters, R.Šimkuvienė, A.Jašmontienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Nuotolinis mokymasis
  • Tėvams
  • Mokiniams
Naujienų archyvas