Vaiko gerovės komisiją sudaro
|
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė | Pareigos mokykloje | Pareigos komisijoje |
|---|---|---|---|
|
1. |
Aina Akonaitė-Jašmontienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Pirmininkė |
|
2. |
Jolita Bružienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Pirmininkės pavaduotoja |
|
3. |
Jolanta Deniušienė |
Socialinė pedagogė |
Komisijos narė |
|
4. |
Vilija Šnarienė | Socialinė pedagogė metodininkė | Komisijos narė |
|
5. |
Zita Maziukienė | Specialioji pedagogė | Komisijos narė |
|
6. |
Ilmantė Kvederienė |
Specialioji pedagogė |
Komisijos narė |
|
7. |
Sandra Meironienė |
Logopedė metodininkė |
Komisijos narė |
|
8. |
Ružana Brasienė |
Rusų kalbos vyresnioji mokytoja |
Komisijos narė |
|
9. |
Daiva Bražionienė |
Pradinių klasių mokytoja metodininkė |
Komisijos narė |
|
10. |
Edita Ramanauskienė |
Anglų kalbos vyresnioji mokytoja |
Sekretorė |
Vaiko gerovės komisijos posėdžiai vyksta kiekvieno mėnesio priešpaskutinį trečiadienį.
Komisija vykdo šias funkcijas:
- remdamasi progimnazijos skyriaus turimais įsivertinimo ir kitais duomenimis, reguliariai atlieka progimnazijos skyriaus mokymosi aplinkos, jos saugumo, progimnazijos skyriaus bendruomenės narių tarpusavio santykių ir kitų su vaiko gerove susijusių požiūrių analizę;
- rūpinasi pozityvaus progimnazijos skyriaus mikroklimato kūrimu ir pozityvių vertybių puoselėjimu, koordinuoja prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą, teikia siūlymus Akmenės rajono jungtinės mokyklos vadovui dėl saugios ir mokymuisi palankios aplinkos užtikrinimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo prevencinių ir kitų programų įgyvendinimo;
- gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą atlieka pirminį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, kylančių ugdymosi procese įvertinimą, prireikus kreipiasi į švietimo pagalbos tarnybą dėl vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo, specialiojo ugdymo ir (ar) švietimo pagalbos jiems skyrimo švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka;
- organizuoja ir koordinuoja mokymo(si) / ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tariasi su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų;
- organizuoja ir koordinuoja švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių apskaitą progimnazijos skyriuje;
- kartu su ugdymo paslaugų karjerai specialistu pagal poreikį konsultuoja baigiamosios klasės mokinį, turintį specialiųjų ugdymosi poreikių, dėl jo tolesnio mokymosi (galias atitinkančios mokymosi programos parinkimo, mokymosi įstaigos parinkimo);
- teisės aktų nustatyta tvarka inicijuoja vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą, teikia siūlymus savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijai dėl vaiko minimalios priežiūros priemonių tobulinimo;
- pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, užtikrina sklandų vaiko įsitraukimą į ugdymo(si) procesą ir organizuoja vaikui reikalingos mokymo(si) / ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos teikimą;
- įvykus krizei mokykloje, t.y. netikėtam ir (ar) pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą progimnazijos skyriaus bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę progimnazijos skyriaus bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones;
- bendradarbiauja su progimnazijos skyriaus savivaldos institucijomis, savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisija, vaiko minimalios priežiūros priemones vykdančiais asmenimis, vaikų socializacijos centrais, savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, teritorine policijos įstaiga, vaiko teisių apsaugos skyriumi, švietimo, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, įstaigomis ar asmenimis;
- atlieka Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme nustatytas bei kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas;
- organizuoja progimnazijos skyriaus bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, vaikų saviraiškos plėtojimo ir kitose vaiko gerovės srityse, rekomenduoja kvalifikacijos tobulinimo renginius vaikų socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo, kitose su vaiko gerove susijusiose srityse progimnazijos skyriuje dirbantiems mokytojams.
